Realizujemy nasze dostawy zakupionych towarów na następujących zasadach:

  1. Odbiór osobisty zakupionego towaru w sklepie – brak opłat za dostawę.
  2. Przesyłka kurierska – po opłaceniu zakupu oraz przesyłki kurierskiej.

Przesyłki kurierskie realizowane są przez: UPS, DPD, DHL, InPost, Poczta Polska oraz Furgonetka.pl.

Towary pakujemy starannie w specjalnie do tego przeznaczone kartonowe opakowania. Opakowania szklane i mniej trwałe dodatkowo zabezpieczamy folią i kartonem.

Uwaga!

Kupujący powinien dokonać sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, etc.). W przypadku stwierdzenia naruszenia przesyłki, należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera. O zaistniałej sytuacji należy niezwłocznie zawiadomić Sprzedawcę telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.

Sprzedawca nie odpowiada za niedostarczenie towaru z przyczyn leżących po stronie Kupującego – np.: w skutek wskazanie nieprawidłowego adresu dostawy. W takiej sytuacji Sprzedawca umożliwi Kupującemu w miarę możliwości odbiór towaru ze, wskazanego miejsca odbioru osobistego chyba, że strony uzgodnią inny sposób przekazania Kupującemu towaru.